Bár a napokban nyíló ferihegyi SkyCourt épület azt sugallja, hogy a légikikötőt működtető cég szárnyal, a valóság a 2005-ös Budapest Airport-magánosítás csődjéről szól. A Fidesz tehát lépéskényszerbe került, hiszen öt éve ígéretet tett a reptér visszavételére.
"Új, harmadik terminált kap Ferihegy". "A SkyCourt ugyanolyan jelképe lesz a XXI. századi Magyarországnak, mint a Lánchíd a XIX. századi Budapestnek". "Az Égi Udvar több mint fantázianév, hiszen nem egy csarnokról, hanem valóságos élményparkról beszélünk." Efféle reklámszlogenek, szájról szájra terjesztett túlzások lepték el az étert a hetekben, hogy minél több figyelem összpontosuljon a ferihegyi 2A és 2B terminált összekötő impozáns építményre.
A légikikötőt üzemeltető Budapest Airport (BA) Zrt. a most hétvégi nyitófesztiválon sztárokkal (X-faktorosokkal, Ganxsta Zolee-val) is hitelesíttetni próbálja a fejlesztést, hogy az egyszeri vendég legalább utólag beláthassa: volt értelme a reptércég 2005-ös privatizációjának.