Hirdetés

Hírek a repülés világából

A repüléssel kapcsolatos cikkek gyűjteménye 2010. november 21-től.

Friss topikok

Reklám

Hirdetés

BÉCS – Carmen nem akar felmondani, én pedig biztosítottam, hogy rugalmasak leszünk a beosztásával. Eszem ágában sincsen megválni tőle, nagyon büszke vagyok rá – mondta Niki Lauda (62), a Fly Niki tulajdonosa, miután Carmen Stamboli (27), a légitársaság stewardesse lett Ausztria szépe.

Az egykori Formula–1-es világbajnok kicsit atyáskodott is a román származású nő felett. – Elújságoltam Nikinek, hogy olyan barátok is küldtek nekem gratuláló SMS-t, akikről évek óta nem hallottam – emlékezett Carmen.

– Erre összehúzta a szemöldökét, és azt mondta: Nincs szükséged olyanokra, akik csak szép időben jönnek elő.

Címkék: stewardess

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://repuleshirek.blog.hu/api/trackback/id/tr862795912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása